HP HP Deskjet 2720e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP Deskjet 2720e All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; HP+; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Anne 03-03-2024
Deze printer bezorgd mij een zeer slecht humeur. Elke keer als ik wil printen is er weer iets mis en moet ik van alles opnieuw instellen. Dat heeft me bij elkaar een aantal uren gekost waardoor ik hem niet meer gebruik. Verder kun je de printer alleen gebruiken met een inktabonnement. Wanneer je dat abonnement opzegt, worden alle cardridges die je nog hebt (omdat je ze niet kon gebruiken aangezien de printer niet goed werkte) onbruikbaar gemaakt. En dat in een tijd waarin er gehamerd wordt op duurzaamheid! Zowel klantonvriendelijk als milieu onvriendelijk.

Minpunten

• Steeds opnieuw moeten installeren
  • verplicht inkt abonnement met slechte voorwaarden

GGH 29-02-2024
In het begin wel een goede printer. Maar vrij snel had ie kuren. Het was bijna niet mogelijk om een nieuwe wifi te installeren. Nadeel is dat de kleurencartridge altijd één kleur eerder op is en dan een nieuwe aan moet schaffen, maar dat wist ik van tevoren. Nu print ie alleen nog maar blauw, terwijl er een nieuwe cartridges inzitten. Ook schoongemaakt. Het is zonde dat dit niet opgelost kan worden. Is buiten de garantie dus tja, nieuwe kopen maar. De printer had ook vaak de txt dat ie niet online was, en het was altijd weer de vraag of ie ook echt zou printen. Dus misschien is goedkoop wel duurkoop in dit geval. Let ook op dat voor deze printer alleen originele HP cartridges worden gebruikt. Zie ook de beschrijving waar in staat dat hiervoor beveiligingen zijn aangebracht ih systeem. (ik heb altijd originele cartridges gebruikt)

Pluspunten

• mooie layout
  • prijs

Minpunten

• doet ie t of doet ie t niet
  • weinig duurzaam als ie al zo snel kuren heeft

s*******@z******* 23-02-2024
Waardeloos apparaat. Na iets meer dan 1 jaar begon de inkt al uit te drogen. De schoonmaakopties werkten niet. Printer kan na 1,5 jaar met een maximaal gebruik van 10 printjes per maand al naar de schroothoop. Deze ervaring, weliswaar na een iets langer gebruik, ook met andere hp-printers. Voor mij geen HP-printer meer.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Kwaliteit
  • Ondersteuning

Rick N 08-11-2023
De printer gekocht bij BCC, de verkoper (nog net voor het faillissement) van BCC heeft zijn uiterste best gedaan om het apparaat werkend bij me te krijgen maar na 3 keer op sturen voor reparatie is het nog slecht tot geen wifi verbinding uiteindelijk toch maar met USB kabel geprobeerd.

Met USB kabel werkt ook niet flitsend maar het idee voor mij en mijn vrouw was om simpel en snel af een toe eens een retour labeltje te printen of een kleurplaat voor de kinderen. Dit maakte de prijs dan ook interessant .

Uiteindelijk op zoek naar een andere printer want dit werkt niet.

Pluspunten

• goedkope inkt
  • aanschafprijs

Minpunten

• slecht tot geen wifi verbinding
  • print kwaliteit is slecht
  • met kabel nog altijd traag
  • Uiterlijk

L. 25-03-2023
Goede printer voor thuisgebruik om af en toe te printen. De printer was makkelijk en snel te installeren m.b.v. de App van HP. Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel te installeren
  • Werkt via wifi (HP+)

Minpunten

• Heb er nu nog geen gevonden

r.i.van.berkel@gmail.com 17-02-2023
ZIet er goed uit graag snel geleverd worden op PAmijer 110 gekoppeld met Hortensiastraat 130

e*********@l****** 14-09-2022
Goede printer. Werkt naar behoren
Installatie ging vlot en makkelijk, kon gelijk printen

Minpunten

• Geen usb kabel bijgeleverd

c******@g******** 17-08-2022
Deze eenvoudige uitziende printer doet wat hij moet doen! Printen kopiëren scannen. Prima voor thuisgebruik. Niet duur vergeleken met andere printers. Inkt is ook goed te betalen.
Via de HP installeren. Is niet zo gemakkelijk als ze in de winkel zeiden. Maar met hulp werkt het nu perfect. Vanaf afstand via telefoon of laptop kan je printen. Erg gemakkelijke bediening van het apparaat zelf.

Pluspunten

• werkt prima
  • werkt ook op afstand via telefoon. enz
  • inkt niet te duur
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• installeren is niet zo eenvoudig.
  • ziet er niet echt heel modieus uit.
  • maakt redelijk veel lawaai bij printen

Diana 04-05-2022
Super printer. Erg makkelijk te installeren zelfs voor iemand die er niet veel verstand van heeft. Gewoon super blij mee.

c*********@h********** 26-02-2022
Heel gebruiksvriendelijk zelfs ik heb hem kunnen installeren
Ben er erg blij mee

Pluspunten

• Eenvoudig

h***************@g******** 24-12-2021
Slechtste printer ever. Continu foutmeldingen. Zelfs bij normaal gebruik (af en toe een uitdraai) is het een vreselijk apparaat!!

Minpunten

• Alleen maar minpunten

d*******@k********* 26-08-2021
Ik had de printer gekocht om incidenteel te printen. Licht gewicht, compact en goedkoop. Blijkt dus duurkoop te zijn door de prijs van de inkt. Goedkope inkt mag niet erin: het print niet meer. De wifi werkt zo nu en dan, wanneer het zin heeft. En de verbinding met USB werkt ook niet altijd. Het grootste probleem zijn de print problemen die komen en je weet niet wanneer noch waarom en verdwijnen even later. Onbetrouwbaar en dus niet bruikbaar wanneer ik het nodig heb.
Scannen gaat prima! Buiten de matige kwaliteit van de scan, is het prima!
Ik heb de printer gegeven aan mijn nare buurman die altijd aan het zeiken is. Als straf.

Pluspunten

• scan
  • prijs printer
  • Die printer geven aan je vijand is enorm opbeurend

Minpunten

• prijs inkt
  • wifi en USB werken matig
  • start niet op wanneer je het echt nodig hebt